امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

و اما این چند روزه

1391/9/7 9:37
نویسنده : مامان زهرا
422 بازدید
اشتراک گذاری

اول از اینجا شروع کنم که امیرعلی ماشالا خیلی کلماتو که ما به کار میبریم بعد از ما تکرار میکنه و یاد میگیره

و اینکه اولین نی نی به دنیا اومد هانا خانم دختر دایی مامانی

تعطیلات تاسوعا و عاشورا رفتیم ولایت بابایی

خداییش این دفعه اصلا خوب نبود هم اینکه هوا بارونی بود و هم اینکه مریض شدیم و از دست بابایی ناراحت شدیم خلاصه بد بود دیگه

امیرعلی در حال کوتاه کردن ناخن های پا

مهندس کوچولوی ما

پارسا جونی فعلا کوچکترین پسرعمه امیرعلیه خیلی ناز و بانمکه و همیشه خوش خنده طفلکی از امیرعلی میترسید از بس امیرعلی جیغ میکشید

اینجا هم فسقلی دزدکی رفته بود اتاق امیرمهدی پسردایی مامانی و میخواست به کمدش دست بزنه که مچشو گرفتیم

امیرمهدی جزء اون دسته از بچه هاست که هیچکس نباید به وسایلش دست بزنه خداییش به وسایل هیچکس هم دست نمیزنه سایه امیرمهدی توی عکس هست که میخواد بیاد سراغ امیرعلی و نزاره

قربون اون خنده هات جیگر طلا

و اینجا هم که مشخصه امیر مهدی و امیرعلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه جونی
7 آذر 91 10:08
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول کیان جونم تو مسابقه کودکان محرم شرکت کرده از شما دعوت میکنم تو این آدرس عکس هاشو ببینین و بهش رأی بدین کد مسابقش 64 هست.اینم لینکشه http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php منتظرتون هستیم حتما شماره کدش رو تو رأی بگین
فرشته مامان امین رضا
13 آذر 91 21:08
سلام امیدوارم همیشه خوش باشین. هرجامیرین خوش بگذره زیادسخت نگیرعزیزم بازم تنوع بوده
نانی
21 آذر 91 13:06
ایشااله همیشه پایدار باشین
پویا تم
22 آذر 91 14:32
سلام عزیزم براطراحی تم تولد کودکتون وجشن دندونی به وبلاگم سر بزنید
مامان کوروش (زهره)
27 آذر 91 12:57
ای جان! چقد پسرتون خوشگله! مرسی که برام نظر گذاشتین! فدای این پسر با این شیطونیاش بشم من! پاشو ببین! یه جوری شیطونی کن خاله به خودت آسیب نرسون دیگه خوشحال میشم باهم دوست بشیم
باران قلنبه
29 آذر 91 13:36
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
باران قلنبه
29 آذر 91 13:36
اخه نارحت شدم امیدوارم زودتر خوب باشه