امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

قربون اون پاهات برم مامانی

1391/9/27 12:08
نویسنده : مامان زهرا
572 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزخیلی روز بدی بود آخه فسقلی ما به خاطر شیطنت هاش از روی مبل میپره و پاش ترک بر میداره

 صبح ساعت 7 فسقلی جون ما با من و باباش بیدار شد و خلاصه وقت رفتن که شد دلم شور میزد همش میگفتی بغل عمه رو بیدار کردم که تورو نگه داره آخه زود بیدار شده بودی و منم که داشت دیرم می شد.

رسیدم سرکار به خونه زنگ زدم و گفتم که نمیدونم چرا همش دلواپسم به امیرعلی صبحونه بدین

بعد از یه ساعت دوباره زنگ زدم و گفتم امیرعلی در چه حاله.

ساعت 10 بود که به مامانم زنگ زدم و دیدم مامانم انگار استرس داره ولی چیزی نگفت.ساعت 4بود که همسری زنگ زد و ماشینو می خواست منم که میخواستم برم دانشگاه گفتم پس منو برسون گفتش نمیشه و از رفتارش شک کردم و خلاصه فهمیدم که بله امیرعلی از روی مبل میپره و معلوم نیست که پاش شکسته یا ترک خورده(فکرشو بکنید از ساعت 10 تا 6 بیمارستان بودن و هیچکس نبوده  که بگه پای امیرعلی دقیقاً چی شده) گفتم که چرا جای دیگه ای نبردین گفتش از بس استرس داشتیم نفهمیدیم چکار می کردیم و منم عصبانی که چرا به من نگفتین.

دیشب از درد پا که نخوابیدی فدات بشم ایشالا زودی خوب میشی

دلم میخواست زمین و زمان خراب کنم

در حال کشیدن نقاشی به قول خودش نقاش

 

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
27 آذر 91 11:50
ای جونم. چرا اینطوری شدی عزیزمایشالاه زودی خوب میشی شیطون من.مامانی 2 روز پیش تا حالا هرچی میام وبلاگت نظر بذارم نمیشد تا الان. نمیدونم چرا قسمت نظرات واسه من فعال نبود.بلا دور باشه ازت امیرعلی من


مرسی خاله
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 14:41
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سام ومامان کیوانه
3 دی 91 1:27
سلام عزیزم . الهههههههههیییییی .بلا دوره انشاالله . مراقب خودت باش کوچولوی ناز نازی . انشاالله زود زود خوب می شی . فدات