امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

شیرین کاری

1391/7/15 11:51
نویسنده : مامان زهرا
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه این فسقلی ما روغن های مامان جونو از کارتن در آوارده و خودش به این صورت روی میز گذاشته

اون موقع که میخواستیم سوار روروک بشه نمیشد حالا که ماشالا مرد شده دوست داره سوار روروک بشه

فدات اون خنده هات

عزیز دل مامان این یه ماهی میشد که یبوست داشت طفلکی خیلی اذیت شدعصبانیعصبانی دکتر گفت روده اش کم کاره و از خوردن بعضی چیزا مثل لبنیات و شیرینی و موز منع شده ایشالا که دیگه مشکلی پیش نمیاد

فسقلی جونم هنوز نمیتونه یه جمله کوتاه بگه فعلا تو کار تک کلمه ایه

گوجه،شیشه،عمه،شکر از دایره لغات جدید امیرعلیه

آخیش من مشکل آپلود کردن عکس و با نی نی وبلاگ داشتم آخه هر کاریش میکردم بازم پیغام حجم و فرمت و میداد واسه همین از سایتهای دیگه آپلود میکردم دست  الهام مامان آوینا مامان محمد صادق درد نکنه تشویقتشویقتشویقکه به من کمک کردن امروز واسه اولین بار تونستم راحت عکسامو اپلود کنم ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان آوینا
15 مهر 91 15:31
خواهش می کنم عزیزم. خیلی خوشحال شدم که تونستم کمکتون کنم.... امیر علی جون راببوس ...


دست شما درد نکنه
مامان محمد صادق(زهرا)
15 مهر 91 20:16
الهی!
مثل محمد صادق من که بعدنا هوس روروک نشستن کرده بود!!!!

****************************
چه خوب که تونستی عکسارو بذاری!

اگه بخوای عکسا بزرگتر شه حجمش و بیشتر کن!
یعنی توو پیکسلش خیلی کم نکن!

وقتی حجمش و کم کردی روو عکس کلیک راست کن.
برو آخری (properties) بزن....
می نویسه حجمش چقده!
فقط از 200 بیشتر نباشه کافیه!
خیلی نمی خواد کم کنی!

موفق باشی!

دست شما درد نکنه

مامان ارمیا و کسری
16 مهر 91 11:30
ای شیطون بلا. خوبه باز لغات زیادی رو میگه، ارمیا که خیلی تنبله.
نانی
18 مهر 91 12:11
ای جوووووووونم عزیزم. نمیدونم چرا این بچه ها عاشق این کارا هستن!!!
مامان یزدان
23 مهر 91 12:02
ماشاا... چه گل پسری داری
مامان پریسا
24 مهر 91 12:10
چه کلمات خوشکلی هم میگه امیر علی جون. ایشالله یاد میگریه مامانی