امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

مامان دانشجو شد

1391/7/22 14:22
نویسنده : مامان زهرا
388 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشته 6 سال از فارغ التحصیل شدنم امسال تصمیم گرفتم ارشد شرکت کنم و البته رشته ای که شرکت کردم متفاوت بود با رشته کارشناسی ام(میکروبیولوژی کجا و مدیرت تحول کجا). خوب خدا رو شکر قبول شدم.

چهارشنبه رفتم واسه ثبت نام نصف و نیمه انجام شد آخه معلوم نشد ورودی مهر هستم یا بهمن. ایشالا که بتونم بخوبی همه درسامو پاس کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارمیا و...
23 مهر 91 8:12
سلام عزیزم. به سلامتی. بابا زرنگ. چه کار خوبی کردی. خوش به حالت. ما که حسابی از ادامه تحصیل محروم شدیم. با بودن 2 تا بچه. استفاده کن. باز هم تبریک.


دست شما درد نکنه
مامان گیسوجون
23 مهر 91 13:18
مبارک عزیزم امیذوارم همیشه موفق باشی

مرسی
مامان دیانا
23 مهر 91 14:34
سلام خانومی مبارک باشه آفرین به این همت عالی موفق باشی
مامان یسنا
23 مهر 91 20:55
مبارک باشه خوشحال شدم. من هم اراکی نیستم ولی شوهرم اراکیه و اینجا زندگی میکنیم. من میدونستم که شما اراکی هستین و خوشحال بودم


مرسی عزیزم
نانی
24 مهر 91 8:26
مبارکه عزیزم .خوش به حالت چه اراده ای منم خیلی دوست دارم درسمو ادامه بدم ولی با این همه مشغله اصلا دیگه جونشو ندارم.شاید مانی که یه کم بزرگتر شد منم دوباره درسم رو بخونم.

عزیزم اون تقویم رو یکی از دوستام طراحی کرد اگه خواستی آدرسشو بهت میدم. البته خودتم میتونی خیلی سخت نیست من اصلا فرصت نداشتم و دوستم این کارو انجام داد


مرسی
مامان پریسا
24 مهر 91 12:08
تبریک میگم. موفق باشی خانمی
مامان صدف
24 مهر 91 14:26
به سلامتی. مبارکه. ان شاءالله به همین زودیا دکتری قبول شی
مامان دیانا
25 مهر 91 13:22
سلام عزیزم مبارکت باشه امیدوارم برای دکترا قبول بشی