امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

عجب شهریوری بود امسال

1391/7/1 10:33
نویسنده : مامان زهرا
444 بازدید
اشتراک گذاری

از شهریور ماه بگم ماه عروسی

از اول ماه عروسی بود تا آخر ماه ایشالا که همیشه عروسی باشه ولی زیادیش هم خوب نیست خسته شدیم هر شب حاضر بشیم و آخر شب خسته و کوفته بیایم خونه و آز همه بدتر آرایش پاک کردنه

شهریور ماه با عروسی شروع شد از هشتم تا چهاردهم هم رفتیم زنجان و پشت سرهم عروسی تا آخر شهریور

امیرعلی که عاشق نانای کردنه تا میگفتیم امیر بدو بیا میخوایم بریم عروسی  نانای کنیم بدوبدو می اومد تا لباساشو بپوشم

اولین عروسی دست منو میگرفت که بریم وسط.خودش می رقصید و منم کنارش بودم. اما عروسی های بعدی دیگه کاری به کار من نداشت و خودش میرفت.

یکی از حنابندون های که رفتیم همه میگفتن رفتی خونه واسش اسفند دود کن

خلاصه به امیرعلی که کلی خوش گذشت اشالا که همیشه خوش و خرم باشی عزیز دل مامانی

از شیطونی هات بگم که ماشالا من دیگه کم میارم و یه وقتایی کاری با کارت ندارم تا جایی که بابایی صداش در میاد و میگه نذار این کارو بکنه

ولی مامانی منو ببخش چون یه وقتایی هم دعوات میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرشته مامان امين رضا
2 مهر 91 13:34
سلام عزيزم خوشامديي دلمون تنگ شده بودبرات هميشه به شادي وعروسي باشين گل پسرنازتوببوس
مامان ارمیا و کسری
4 مهر 91 13:03
خوش به حالتون. ما که خیلی وقته عروسی نداریم. البته بهتره الان نداشته باشیم با این دل قلمبه. خوش باشین. امیر علی رو ببوس.
لیلا
17 مهر 91 20:04
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*