امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

اومدن عمه

1391/6/27 9:29
نویسنده : مامان زهرا
403 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که وارد شهریور ماه شدیم دلهره ما هم شروع شد چرا که با تموم شدن تابستون شروع مدرسه ها مونده بودم امیرعلی رو کجا بذارم اخه مامان جون معلمه همه میگن زوده که بذاریش مهد خودم هم از ته دل راضی نبودم

یه مهد نزدیک خونمونه یه سرفتم مهد و شرایط و پرسیدم

مدیر مهد گفت واسه اینکه عادت کنه 10،15 روز زودتر بیارش روزی 1 ساعت بمونه

مامان جون چند روزی با خودش می بردش مهد تا اینکه سرما خورد و نمیشد ببریش مهد

بابایی که روز جمعه رفته بود خونه پدریش زنگ زد گفت بابام اینا ناراحت شدن که میخوایم بذاریمش مهد میخوای عمه شهناز و بیارم ما هم از خدا خواسته گفتیم بیار

حالا امروز اولین روزیه که امیرعلی بعد از 6 ماه پیش عمشه

تا نتایج کنکور اعلام بشه و نتیجه مشخص بشه عمه پیشمونه

(از خودم بگم که اصلا حال خوبی ندارم، افسردگی گرفتم و دلم گرفته. دلم میخواد شب و روز گریه کنم. من موندم آخه چرا؟)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سام ومامان کیوانه
31 شهریور 91 16:25
سلام به امیر علی نازنازی ومامان وبابای مهربونش . عزیزم ما تازه اومدیم اراک خوشحال می شیم با همدیگه دوست بشیم . اگه تمایل به تبادل لینک دارید خبرمون کنید