امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

یادی از گذشته (وقتی که خاله فایی نی نی بود)

1391/2/24 13:00
نویسنده : مامان زهرا
589 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دلم هوای بچگی خاله  فایی رو کرده بود گفتم با نوشتن این پست  یه تجدید خاطره کنم

کلاس چهارم که بودم خدا به ما یه خواهر داد قبل از به دنیا اومدنش همیشه میگفتم من یه خواهر میخواهم

به دنیا که اومد گفتم باید اسمشو فاطمه بذاریم که بشیم  فاطمه زهرا هر کسی که میپرسید اسم خواهرت چیه میگفتم فاطمه زهرا

به خاطر کار مامانم مجبور شدم شیفت مقابل مامانم باشیم تا از فایی کوچولو مواظبت کنم

تا وقتی که من ازدواج کردم بغل من میخوابید میگفت آجی پشتتو به من  کن (به پهلو بخواب)تا بتونه پاهاشو روی من بندازه و بعدش بخوابه

چند وقت پیش فیلم عروسی داییم و گذاشتیم فاطمه 4 یا 5 سالش بوده که میرقصید با اون لباسهای خوشگلش به شوهرم گفتم این بچه کیه نشناخت گفتیم بابا این فاییه باور نمیکرد

یه روز یکی از دوستام اومد خونمون فایی هم نشسته بود گفتیم میری بازی کنی با اون صدای بچه گونش گفت حرف خصوصی دارید میخواستم قورتش بدم

همیشه پسردایی های شیطونم(البته الان واسه خودشون یه پا مرد شدن) صورتشو زخمی میکردن مامانم هم کلی غصه میخورد

من خودم اصلا باورم نمیشه که بزرگ شده به امید خدا آذر ماه وارد 19 سالگی میشه و امسال کنکور داره

این خاله فایی یه وقتایی با امیرعلی لج میکنه دوست داره حرصشو در بیاره اونم جیغ میزنه و خاله رو دعوا میکنه

صبح که مامان خونه نیست خاله دایه امیرعلیه خونه زمونه میچرخه من دایه خاله فایی، خاله فایی دایه امیرعلی

خاله فایی در حیاط خونمون

یادش بخیر. کیفیت نداره از این بهتر نشد عکس بندازم

اینم از خاله فایی بزرگ شده (ماشالا هزار ماشالا)

جیگر مامان کفشاشو فراموش کرده بودیم بیاریم

از بس راه میره نکه راه نره بیشتر بغلیه)

موفق و موید باشید در پناه ایزد منان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 21:22
آخی خدا شما دو تا رو واسه هم نگه داره گلم
لیلا
25 اردیبهشت 91 0:38
آره گلم ما شیرازیم... دفعه بعد قدمتون روی چشم.... بوس یه دنیا...
مامان ارمیا
30 اردیبهشت 91 13:17
سلام عزیزم. آخه دختر خوب رمز سفر مشهد چیز دیگه ای بود. فکر کردم برات گذاشتم. ببخشید. خصوصی رو چک کن.
مامان امين رضا
31 اردیبهشت 91 11:52
سلام خداشمادوتاآبجي رابراي هم نگه داره وهميشه شادوسلامت باشين
فرشته مامان امین رضا
1 خرداد 91 21:29
سلام آپم
مامان دیانا
3 خرداد 91 12:02
سلام به مامانی و امیر علی نازم خدا این خاله جونو برای شما حفظ کنه با هم خوب و خوش باشین در پناه حق