امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

بدون عنوان

1391/2/13 14:38
نویسنده : مامان زهرا
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

این روزا گل پسری راه رفتنش بیشتر از قبل شده و در مقابل چهار دست و پا رفتنش کمتر شده

تمرکزش بیشتر شده

فقط من موندم چرا میریم بیرون میترسه راه بره دست شو میگیرم اما خودش به تنهایی نمیره و جیغ میزنه

مامانی فدات یه روزایی خیلی اذیت میشم از سرکار که میام دلم میخواد استراحت کنم اما تو با بهونه گیری هات و شیطونی هات نمیذاری من استراحت کنم از یه طرف هم دلم به حال تو میسوزه که نمیتونم خیلی باهات بازی کنم

غروب که میشه میبرمت پارک

دیروز از خواب بیدار شدی شروع کردی به گریه کردن مگه ساکت میشدی اشاره میکردی که ببرمت بیرون دیدم فایده نداره لباس پوشیدم و رفتیم پارک تا وقتی که هوا تاریک شد بازی میکردی

یه دوست پیدا کردی اسمش علیرضا بود  اون سراغ هر وسیله ای که میرفت تو هم جیغ میزدی که منو ببر اونجا

خلاصه با مامانش هم دوست شدیم مامانش گفت فردا هم همین ساعت میای پارک؟گفتم ببینم اگه بتونم میام

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

این روزا مشغله فکری من مجریگریه

آخه از محل کارمون میخوان با خانواده دعوت کنن به من گفتن که مجری برنامه بشن حالا کلی مطالب جمع کردم و استرس دارم

دیروز تو خونه اجرا میکردم امیرعلی می خندید فکر میکرد دارم میخندونمش

میترسم اون روز بهونه بگیری منم که نمیتونم تو رو بغل کنم

واسم دعا کنید که خوب اجرا کنم آخه خیلی وقته که مجری نشدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رومینا
14 اردیبهشت 91 16:53
انشالا که خوب اجرا میکنی خانمی
مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:23
بابا مجری حسابی معروف میشیاااااااااااااا حالا یه امضا به ما میدی یا نه
مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:11
آخی خیلی سخته که هم کار کنی هم بچه داری کنی. من که تو خونه بعضی وقتها کم میارم
امیرعلی
18 اردیبهشت 91 11:17
سلام امیرعلی جان خوبه؟ براتون دعا میکنم ایشالا همیشه موفق باشید. من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنید
امیرعلی
18 اردیبهشت 91 11:19
سلام براتون آرزوی موفقیت میکنم. من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم لینک بزنید
امیرعلی
18 اردیبهشت 91 11:20
سلام براتون آرزوی موفقیت میکنم. من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم لینک بزنید
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 16:49
پیشاپیش روزت مبارک مامان امیرعلی.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید
مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 10:43
سلام عزیزم. روزت مبارک. سالم و شاد در کنار خانواده گلت باشی. خصوصی.
مامان امين رضا
24 اردیبهشت 91 7:43
سلام انشااله بخوبي برنامه رااجراكنين روزتم مبارك عزيزم