امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

بالاخره یاد گرفتی که می تونی راه بری

1391/1/23 11:01
نویسنده : مامان زهرا
456 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

از وقتی که امیرعلی یک سال و دو ماهه شد بابا جون (بابایی مامانی)یادش داد که یا علی بگو و پا شو بعد تشویقش میکرد و میگفت هوراااااااا . آفرینننننننننننن به همراه دست زدن

اونم حالا تا میگیم یاعلی دستشو میزنه به زمین و پا میشه و شروع میکنه به دست زدن و هورا کشیدن و به ما نگاه میکنه یعنی شما هم دست بزنید

حالا میتونه خودش باید به سمت ما

پاهاشو گشاد میذاره و دستاشو باز تا بتونه خودشو کنترل کنه

فقط من دلم میخواد هرچه زودتر بطور کامل راه بره یعنی چهار دست و پا رو بطور کلی بذاره کنار و فقط راه بره

عزیز دل مامانی امروز صبح که داشتیم حاضر میشدیم یه لحظه غافل شدم نشستی لبه تخت چنان با پشت سر زمین خوردی که داشتم دیوونه میشدم کلی گریه کردی الان هم عذاب وجدان دارم

خدا منو ببخشه

مامانی فدات عزیز دلم

اینم چند تا عکس دیگه

امیرعلی در مراسم جشن نامزدی دختر عمو بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا موفرفری
23 فروردین 91 16:35
سلام عزیزم.خواهش می کنم کاری نکردم فقط تجربه خودمو گفتم.اگر دوست دارید باهم تبادل لینک کنیم.
آرزو مامان نیکی
23 فروردین 91 23:08
ماشاله هزار هزار ماشاله گل پسری خیلی نازه خدا نگهش داره امیرعلی 3 روز از نیکی من بزرگتره ایشاله به زودی مای مینویسی داره تو خونه توپ بازی میکنه عزیزم
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 15:31
سلام عزیزم با کمال میل لینکتون کردم.
مامان ارمیا
27 فروردین 91 8:53
ماشالله پسر.علی یارت. ای جانم اوخ شده. عیبی نداره ارمیا هم گاهی با مخ اومده زمین و من هم عذاب وجدان گرفتم و خودم هم گریه کردم. بزرگ می شن یادشون می ره.
مامان بهار
27 فروردین 91 12:20
به به آفرین خاله
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:28
آفرین به امیر علی که تاتی میکنه ای جانم افتادی عیبی نداره بزرگ میشی یادت میره گل من
مامانی شیما وحدیث
29 فروردین 91 20:22
وای قلبووووووون این امیل علی خان بااین یا علی گفتنش میام میخورمش هااااااااااااا الاهی خاله دورت بگرده که افتادی درضمن مامانی اصلا ناراحت نشو تا نیفته که بزرگ نمیشه راستی چیکار به راه رفتنش داری خودش وقتش که بشه انقده راه بره که بگی ای داد و بیداد ازدست راه رفتنای امیرعلی خان ممنون که سرزدی