امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

پسری کچل شده

1391/1/30 9:24
نویسنده : مامان زهرا
814 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی ماشالا رشد موهای سرش خیلی زیاده یه چند وقتی بود که می خواستیم موهاشو کوتاه کنیم

از اونجا که زیر دست آرایشگر واینمیسه

مثل دفعه های گذشته خودمون دست بکار شدم(من و مامان جون)

مامانم گفت با ماشین بهتر میشه کوتاهش کرد یک دفعه به خودمون اومدیم دیدم چقدر از موهاشو کوتاه کردیم

انگار میخواد بره سربازی

بابایی که اومد گفت دستتون درد نکنه ولی انگار که امیرعلی نیست عوض شده

اما دایی ها و بابا جون خوششون نیومد می گفتن خیلی کوتاه شده

چند تا عکس دیگه رو ببینید تا عکس کچل شدنشو بعدا واستون میذارم

امیرعلی قبل از کوتاه شدن موهاش

جیگر مامان رفتیم زیارت یه امامزاده اصلا خوش نگذشت آخه بارون می بارید و هوا سرد شد

این موشو واسش خریدیم چقدر ذوقشو کرد

امیرعلی در بغل پدر بزرگ(بابا بابایی)

امیرعلی دست به دست دایی امین

مامانی فدای تو

این روزا مجبور هستم صبح که می خوام برم سرکار تو رو هم بیدار کنم تا ببرم بذارمت خونه مامان جون اینا

خیلی عذاب آوره که مجبوری از خواب شیرین بیدار شی چون من باید برم سرکار

مامان جون بعضی روزا سرمون منت میذارن و خودش میاد تا وقتی که بیدار میشی پیشت میمونه و بعد با هم میرین خونشون

مامانی، ما ها هم همین طور بزرگ شدیم

یادمه بچه که بودم میگفتم چی میشد مامان ماهم خونه دار بود

اما خوب خوبیش اینه که ایشالا زودتر مستقل میشی

موفق و موید باشی در پناه ایزد منان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارمیا
30 فروردین 91 12:53
ماشالله. موهاش واقعا حجمش خوبه. پس کچل کردی گل پسر رو؟ عیبی نداره زود در میاد. مبارکش باشه. عکس هاشو بگذار.
فرشته مامان امين رضا
2 اردیبهشت 91 8:41
asaleman.persianblog.ir آدرس جديد
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:15
به به موهات مبارکه عزیزم زیارتت هم قبول عزیزم