امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

عکسهای مسافرت

1391/1/20 10:44
نویسنده : مامان زهرا
643 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی و بابایی در پاسارگاد کنار آرامگاه کوروش کبیر

جیگر طلا  در خوابگاه شیراز

امیرعلی و دایی امین در دریای خلیج فارس (بوشهر)

مابقی رو میخوای ببینی برو به ادامه مطلب

تخت جمشید

امیرعلی در حال ذوق کردن در کشتی گشت دریایی بوشهر همره با موسیقی

امیرعلی و بابایی سوار بر اسب در نقش رستم

دشت سبز در جاده بوشهر

جاده بوشهر  اولش فقط کوه بود بعد یه دشت سبز و بزرگ

 امیرعلی در دریایی خلیج فرس بندرگناوه

خوابگاه بوشهر

امیرعلی و بردیا. امیرعلی عاشق بچه هاست دوست داره باهاشون بازی کنه

 چقدر این سایتهای آپلود عکس اذیت می کنن همش پیغام خطا کلافه شدم از خیرش گذشتم به همین عکسا اکتفا میکنم توی پست های بعدی بازم واستون میذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارمیا
20 فروردین 91 13:22
سلام. نمی دونم چرا عکس ها باز نشدن تا ببینم. یکی دوتا نصفه باز شد. در هر صورت باز هم سر می زنم. خوش باشین.
مامان ماهان
20 فروردین 91 16:50
همیشه به مسافرت گلم چه عکسهای خوشگلی بوووووووووووووووووووووس
مامان یسنا
21 فروردین 91 18:43
اگه با آپلود عکس نی نی وبلاگ کار کنی اذیت نمیشی همیشه هم عکسات رو نشون میده. سفر خوبی داشتین از عکساتون معلومه گلم. همیشه شاد باشین
مامان رومینا
24 فروردین 91 19:32
اومده بودید شهر ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه خبر میدادید در خدمت باشیم امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه بوشهر گردی
مامان پرهام
29 فروردین 91 15:02
به به چه عکسهای قشنگی. سفرها بی خطر.
مامانی شیما وحدیث
29 فروردین 91 20:19
به به چه مسافرتی معلومه که حسابی خوش گذشته چه عکسای نازی ازاین امیرعلی خان شیرین زبون اون عکسی که تو دشت گرفته بودی خیلی جای قشنگی بود .من عاشق همچین جاهاییم لفطا امیرعلی رو واسه من دولپی ببوس