امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

اولین پست سال 91

1391/1/14 14:45
نویسنده : مامان زهرا
448 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همه دوستان

ایشالا سالی خوب و خوش داشته باشیم

ما اومدیم با یه تاخیر 19 روزه ای

از همه دوستان تشکر میکنم بابت اینکه مارو به یاد داشتن و با نظراتشون خوشحالمون کردن

الان خیلی خسته ام و خوابم میاد آخه خستگی مسافرت هنوز از تنم بیرون نرفته

خلاصه وار واستون مینویسم تا بعدا که سر حال بیام

قبل از سال رفتیم عروسی دخترخاله مامانی

بعدش با خانواده دایی ها و مامان جون و بابا جون اینا رفتیم به سمت شیراز و بوشهر و بندر گناوه

جای همه خالی خیلی خوش گذشت دریا رو بگو عجب حالی داد

بعدش هم رفتیم ولایت بابایی دیروز که سیزده بدر بود ما توی جاده بودیم تا خودمونو برسونیم که امروز و بیایم سرکار

بعد از شش ماه عمه شهناز دیگه باهامون نیومد آخه باید واسه کنکور بخونه

دیروز که وارد خونه شدیم جاش خیلی خالی بود

حالا من موندم که امیرعلی رو تا آخر اردیبهشت که مامان جون تعطیل میشه پیش کی بذارم

شاید یه وقتایی با خودم بیارمش سرکار و هفته ای هم که مامان جون ظهر میره تا ظهر پیش مامان جون بمونه

عکسارو تو پست بعدی میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
14 فروردین 91 19:35
سلام سال نو مبارک !!! منم آپم
مامان ارمیا
15 فروردین 91 10:09
سلام. سال نو مبارک. سال خوبی داشته باشین و پر از برکت. امیر علی رو ببوس.
مامان رومینا
15 فروردین 91 15:25
زودی عکس بذار ما منتظریم
مامان بهار
16 فروردین 91 12:05
آخه اون پست واسه امیر علی جون بودش فقط خاله جون بقیه پست ها رو ببینن لطفا منم لینکتون کردم عزیزم
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:39
سلام رسیدن بخیر عزیزمممممممممممم خوش گذشت همیشه خوش باشین