امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

امیر و عکس های جدیدش

1390/7/27 8:48
نویسنده : مامان زهرا
701 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی که امیرعلی دختر میشه

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امیر علی سوار بر وسایل بازی

مابقی رو در ادامه مطلب ببینید

عکسامو ببینید که چطوری دستمو به تخت میزنم و پا میشم

 

امیرعلی و بابایی آماده رفتن به مراسم عقد دایی رضا

این عکس و وقتی که می خواستم ببرمش حموم بابایی با همکاری عمه اش ازش انداختن

مامانی فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتماچماچماچماچ

امیر علی لگن به سر

مراحل ایستادن امیرجونییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زندایی لیلا
24 مهر 90 16:26
سلام سلام صدتا سلام به این قشنگیات به این ملوسیات.
الهی فدات بشم من از دست این مامانت چکار کنم که عکسای تو رو اینطوری میزاره تو وبلاگ که همه ببینن اخه نمیگه این پسر جیگرمون که تک بین همه تو دنیا نظر میکنن.سلام مامان امیرعلی مثل همیشه گل کاشتید دستتون درد نکنه ولی دیگه ....
هزارتات بوس برای نفس زنداییش

مرسی زن دایی جونممممممممممممم
دوست دارم

لیلا
24 مهر 90 18:48
عزیز دلم...چه عکسات ناز شدن.... مبارک ایستادنت ...منتظر دویدنت هستیم خاله جون...
مامان محمدصدرا
25 مهر 90 0:27
چه عجب بابا !

چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالاخره آپ کردی ها!

ما رو فراموش کرده بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سرم شلوغ بود کلی کار داشتم به خاطر همین بود
همیشه به یادتونم

مامان محمدصدرا
25 مهر 90 0:27
دارم نظر میذارم تا عکسها باز بشن
مامان محمدصدرا
25 مهر 90 0:28
ما شا الله بهت باشه گل پسر!
مامان محمدصدرا
25 مهر 90 0:28
چه نازه این پسملی! ممنون که به ما سر زدی خاله!
فرشته مامان امين رضا
25 مهر 90 7:33
سلام خيلي بانمكه وعزيزه ببوسش از طرف من بااين كاراش موش نخوره توروعزيزم اسپنديادت نره ماماني
مامان زینب
25 مهر 90 10:35
مامان زینب
25 مهر 90 10:36
عکس لگن به سرش خیلی خوشمزس
مامان ارميا
25 مهر 90 11:08
سلام گل پسر. خوبي ؟ هزار تا بوس گنده
زندایی لیلا
25 مهر 90 11:57
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ددددددددددددددددددددددددددددددوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ددددددددددددددااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممممممممممممممممم.


اخه کی میشه تو به من بگی زندایی اونموقعه که بخورمت جججججییییییگگگگگگررررر ططططططططططللللللللللللللللللااااااااااااااااا<
زن دایی جون یه وبلاگ درست کن که ما هم بیایم بهت سر بزنیم واسه ما که همبازی نمیاری




فرانک مامان النا
25 مهر 90 13:39
ا. بچه مون خود کفا شده دیگه . خودش وایمسته . ماشاا...

عکسا خیلی کوچیکن حیفففففففففففف



میگن عکسا دیر باز میکنه به خاطر همین حجمشونو کم کردم
مامان رها
25 مهر 90 13:52
الهی چه جیگر شده این بلاچه مامانی حتما از طرف من ببوسش و براش اسپند دودکن
نانی
25 مهر 90 17:43
ماشااله به پسر طلا
مامان امیرعلی
26 مهر 90 1:23
اول لپشو از طرفه من گاز بگیر.بعد بوسش کن.خیلی بانمکه .ماشالا
مامان دیانا
26 مهر 90 15:08
سلام کوچولوی خاله چه عکسهای قشنگی وای وای اونجا که دخمل شدی خیلی جیگر شدی عزیزکم بوسسسسسسسسسسسسسس خاله جون ما هم آپیم
نگين
28 مهر 90 13:49
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان امیرعلی
29 مهر 90 22:02
ماشالله چه پسرنازی.خدابهتون ببخشه
مامان ملیکا
2 آبان 90 1:03
سلام عزیزم ماشالله چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه خوشحال می شیم اگه به من و ملیکا هم یه سر بزنید در ضمن وبلاگ قشنگی داری و خوب می نویسی موفق باشی بازم به ما سر بزن
مامان گیسو
3 آبان 90 3:25
سلاممممممم دوستم خوبی؟ واییییییییی ماشاا... چه عکس های خوشگلی خیلی ماه شده ببوسش
زندایی لیلا
3 آبان 90 18:09
الهی من قربون تو بشم زندایی جون. جیگرت خام خام بخورم یا بپزم@};
مامان ماهان
11 آبان 90 10:27
10000000 ماشاالله خیلی خوشگل شدی عزیزم