امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

بخوانید اندر احوالات امیرعلی را از ابتدا تا کنون

1390/7/6 13:13
نویسنده : مامان زهرا
511 بازدید
اشتراک گذاری

*- توی یه شب زمستانی و مه آلودساعت 2 نصفه شب(16 دی 1388) وقتی که یک ماه مونده بود که به دنیا بیام حال مامان و بد کردم و مامان و مجبور کردم که بره بیمارستان به مامانی گفتن که نینیت داره به دنیا میاد خلاصه ساعت 11:20 روز 17 دی ماه توی یه روز سرد زمستانی به دنیا اومدم.(خودمونیم چقدر مامانو اذیت کردم)خنده

عکس اولین روزه تولدمه

یه روز از تولدم که گذشت برف و سرما شروع شد.

*- روز سوم تولدم بود که به خاطر زردی که داشتم دو روز بستری شدم. عجب دستگاه گرمی بود

اینم عکس منه توی دستگاه به هرکی نشونم میدن باور نمیکنن که این منم میگن آخه بچه سه چهار روزه که اینجوری نمیخوابه. حالا که ما خوابیدیم

3- به خاطر دل دردی که داشتم همیشه گریه می کردمگریه شب ها تا ساعت 2 یه وقت هایی هم تا ساعت 4 گریه می کردم کلی دارو خوردم خدا رو شکر  بهتر شدم

*- 50 روزم که شد تونستم دنیا رو با همه مخلفاتش ببینم  تعجب

*- 52 روزه که شدم داماد شدم (ختنه شدم )

*- دو ماهه که شدم تونستم بخندم  قهقهه

*- سه ماهه که شدم دمر شدم(عکسش توی پست های قبلی هست)

*- 5 ماهم بود که نشستن و یاد گرفتم

*- از 6 ماهگی تونستم با کمک گرفتن از دیگران و چیزای دیگه نیم خیز بشم

*- غذای کمکی هم از این زمان شروع شد و از حالا مجبورم که دوری مامانو تحمل کنم آخه مرخصی مامان تموم شد و مامانی باید برگرده سرکار

*- 8 ماهه که شدم سینه خیز رفتن و یاد گرفتم

*- الان که 8 ماه و نیم هستم چهار دست و پا میرم سرعت رفتنم هم بیشتر از قبل شده

*- ولی از دندون تا حالا که خبری نیست

اگه چیز جدیدی یاد گرفتم زودی خبرتون میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

فروش
6 مهر 90 13:54
هدیه شگفت انگیز و ایده آل برای همه بانوان عزیز
مامان ارميا
10 مهر 90 12:32
فرانک مامان النا
11 مهر 90 9:37
آخی چقدر کوچولو بوده . حالا واسه خودش مردی شده . خدا حفظش کنه . وزن تولدش چقدر بود ؟؟؟؟؟؟ طبیعی زائیدی ؟؟؟
مامان ماهان
12 مهر 90 0:01
خدا حفظش کنه چقدر ناز بوده و هست
مامان ماهان
12 مهر 90 0:02
چقدر ناز بوه و هست خدا حفظش کنه
مامان محمدصدرا
12 مهر 90 4:31
ما شاالله به این آقا باشه! امیر علی ! همشهری ! پیش ما میایی! از مشهد اومدیم آپ کردیم ! ********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ ****************
مامان رها
13 مهر 90 8:47
ای جونم مامانی خدا برات حفظش کنه خیلی ناز بوده و الان هم هست
مامی آنیسا
13 مهر 90 12:17
قربونش برم من ناز ناز
مامان پرهام
13 مهر 90 16:16
چه ناز لالا کرده بودی
فرشته مامان امين رضا
14 مهر 90 7:23
سلام ماماني ببخشيد اومدم خدمتتون چكارخوبي كردي خاطرات اين گل پسر نوشتي خدا حفظش كنه من لينكت كردم
مامان ماهان
15 مهر 90 12:30
خیلی خوشحالم که عموتون و دیدین الهی همیشه خوووووووووووووووش باشین
مریم
16 مهر 90 12:48
سلام عزیز دلم امیدوارم دلهاتون همیشه توی زمستون گرم گرم باشه خودمونیم تو هم خیلی مامانی رو اذیت کردی روز کودک مبارکه عزیزم بوسسسسسسسسسس برای پسر خوش تیپ
نگين
17 مهر 90 10:51
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
مامان طناز
17 مهر 90 14:53
سلام خانمی خوبی؟ عاشق این مدل خوابیدنش شدم خیلی باحاله...
مامان ملیکا
18 مهر 90 20:04
خدا نی نی جونتو رو حفظ کنه خیلی نی نی نازی داری خدا نگهش داره
زندایی لیلا
19 مهر 90 12:25
سلام به اون عکس قشنگت.الهی زندایی قربونت بشه خودت که زیاد نمیبینم لااقا بعضی وقت میام اینجا تا بتونم یه کمی قربون صدقه اون خوشگلیات که شبیه دایی امینتی برم.انشاءالله وقتی دامادم شدی برات یه وبلاگ باحال درست کنم.:
حالام سلام به مامان امیرعلی که اندازه امیرعلی یه کمی کمتر دوسش دارمولی جدا از شوخی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی باحال بود دستتون درد نکنه انشءالله عروستون(دختر زنداییش)جبران کنه

ممنونم منم شما رو دوست داریم زن دایی شما که دختر نداری پسر دایی رو بگو


به مامانم میگم که گفتی کمتر از من دوسش داری

زندایی لیلا
19 مهر 90 12:29
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببشششششششششششششششششممممممممممممممممممممممممممممممم

مرسی زن دایی دستت درد نکنه که به ما سر زدی
زن دایی خدا نکنه بوس واسه زن دایی جونم
لیلا
20 مهر 90 1:06
ای جانم.... می بوسم لپات رو خاله....
فرشته مامان امين رضا
21 مهر 90 8:13
آپم
مامان امیرعلی
23 مهر 90 17:38
آفرین چه سیر تکاملی باحالی داشتی
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
27 مهر 90 17:36
آفرین خاله .فدات شم .ماشاالله خیلی زرنگی.ایشاالله 120 ساله بشی.