امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

تا حالا سابقه نداشته دیر آپ کنم

1393/5/18 10:43
نویسنده : مامان زهرا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت اهالی نی نی وبلاگ

بعد از یک ماه تاخیراومدم

که بگم از دلایل تاخیرم 1- دو هفته تعطیلات تابستونی داشتیم تا چشم گذاشتیم رو هم تموم شد

2- درگیر تموم کردن پایان نامه بودم

3-هفته پیش که اومدیم سرکار از بس شلوغ بود که وقت کم می آواردم واسه انجام دادن کارها چه برسه به آپ کردن وبلاگ.

تعطیلات جایه خاصی نرفتیم و ازهمون روز اول درگیر کارای بانک و محضر و شستشو جمع کردن اثاث خونه بودیم

و بازم بریم سراغ اصل مطلب

امیرعلی ماشالا خیلی پر سروصدا شده وشیطون.جیغ زدناش و نگوووووو که میره رو اعصاب

خرابکاریهاش هم بیشتر و بیشتر شده

مامانم بنده خدا دیروز بالاخره کم آوارد و گلایه کرد که چرا این بچه اینجوری شده و بعدشم خودش میگه که البته اقتضایه سنشه

با بچه های همسایه دوست شده و تا هوا خنک میشه میان صداش میزنن و میره پایین بازی کردن

هفته قبل هم نمایشگاه کودک زدن و امیرعلی بردیم بلکه بچه خوشحال بشه

روز اول نمایشگاه : امیرعلی و کیان

پسری که پیشی شده

خریدهای امیرعلی

 روز دوم نمایشگاه

پسندها (9)

نظرات (13)

الهام مامان امیر علی جون
18 مرداد 93 19:00
چه جیگری شده این گل پسر/عزیزم این مامان بزرگ ها هم گناه دارن تا بوده باید ماکه بچه هاشون بودیم رو تر وخشک کنن و حالا هم نوه هاشونو. البته همیشه میگن نوه خیلی عزیزه. انشالله که تنشون سالم باشه مامان جون مهربونتون
مامان ارميا و ایلمان
19 مرداد 93 10:29
سلام دوستم. ایشالله همیشه خوش و خرم باشین و تنتون سلامت.
منصوره
19 مرداد 93 13:31
سلام عزیزم میومدم سر میزدم ولی آپ نبودین منم این روزا حالشو ندارم ولی باید آپ میکردم امیر علی هزار ماشاالله بزرگ شده
مامانه ملیکا
19 مرداد 93 16:07
سلام دوست خوبم همیشه به شادی و جشن عزیزم گل پسر رو از طرف من ببوس عزیزم
مامان پریسا
20 مرداد 93 8:13
سلام دوست خوبم. خدا رو شکر که خوبید. حالا دیر اپ کردید اشکال نداره. مهم خوب بودن شما و گل پسری هستش.
بانو
20 مرداد 93 17:15
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان کارن
21 مرداد 93 9:01
عزیز منی پیشی کوچولو شیطون بلا شدی ها
مامان کارن
21 مرداد 93 9:02
الهییییییی کیانی بزرگ شده ماشالا - خدا حفظشون کنه این دوتا گل پسرو
مامان پریسا
26 مرداد 93 13:03
بانو
27 مرداد 93 10:59
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
الهه
29 مرداد 93 20:28
چه عالی شما هم رفتین نمایشگاه پس .. کاش یه قرار وبلاگی گذاشته بودیم همدیگرو دیده بودیم
مامان زهرا
پاسخ
حیف شد ایشالا دفعه بعدی
دایی رضا
1 شهریور 93 10:44
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد
منصوره
3 شهریور 93 11:40
سلام عزیزم ما آپیم منتظرتونیم