امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

وروجک من استرس دارم خیلی زیاد

1393/6/3 12:50
نویسنده : مامان زهرا
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی سخت می گذره

اصلا حوصله انجام هیچ کاری رو ندارم

از یه طرف یک ماهه که خونه و زندگی رو جمع کردیم و هنوز بلاتکلیف هستیم که کی اثاث کشی میکنیم

از طرف دیگه هفته بعد عروسی عمه امیرعلیه و استرس لباس و دارم

و آخریش اینکه تاریخ دفاعم چهارشنبه 5 شهریوره و استاد راهنما بنده مسافرت هستن و هنوز اوکی نهایی رو ندادن قراره به امید خدا فردا از مسافرت برگرده اگه بتونم ایراداشو برطرف کنم و نسخه استاد داور و برسونم دستش که میرم واسه دفاع و گرنه باید برم تاریخشو عوض کنم و استرس این یکی از همه بیشتره

تازه کلی عکس داشتم که گوشیم ویروسی شد خواستم فلش کنم که هیچ کدوم روی سیستم کپی نشدن و  همشون پاک شدنغمگین

تا دست به لپ تاپ میشم امیرعلی هم میخواد

میگم مامان ارائه دارم نکن تو رو خدا و یه وقتایی هم باتشر و یه وقتایی هم با دعوا و شاید هم شدید بشه

تازگی ها تا لپ تاپ و میارم اونم میره کیفشو میاره و دفتر نقاشیشو بیرون میاره میگه وای مامان درسمو نخوندم معلمم دعوام میکنه

یه دونه عکس داشتم از این حرکتش که پاک شد

زندگی منو میبینید البته این یه گوششه و امیرعلی هم مدام میره سراغ وسایل هرچی دم دستش میاد ورمیداره و خلاصه  واسه خودش حال میکنه

یه بار رفته بود سراغ کاپشنش و تنش کرد و میخواست تو این گرما باهاش بره بیرون با دوستاش بازی کنهخنده

اینم پتو نوزادیشه که هوس کرده تنش کنمخندونک

موهای سرشم که بلند شده و رفتم واسش تل کشی خریدم که نره تو چشمش . حالا دم به دقیقه میره سراغ کش موهای بنده یه بار باید از جلو موهاشو ببندم

یه بار از پشت .خلاصه باید گوش به فرمان امیرعلی بود و گرنه با جیغ های بنفش و گریه و داد و هوار همراه هستیم.

از بس پارک رفته اسم همه رو یاد گرفته  و واسه خودش انتخاب میکنه که سرسره های پارک مادر از همه جا بهتره و خدا نکنه یه پارک دیگه بریم میگه من فقط پارک مادرو دوست دارم.

دوستت دارم وروجک مامان

پسندها (1)

نظرات (7)

بانو
3 شهریور 93 17:40
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان رزیتا
8 شهریور 93 9:54
ای شیطون خوش بگذره امیر علی جون - ایشالا که زودترهمه چی روبراه بشه و استرسات تموم شه مامانی
مامان رزیتا
8 شهریور 93 9:55
موهاتو آبشاری می بندی کلک بهت میادا
مامان ارميا و ایلمان
8 شهریور 93 11:47
ایشالله همه چیز به حالت عادی خودش برمی گرده. نگران نباش. امید به خدا. بچه ها هم از بهم ریختگی خوششون میاد.
منصوره
8 شهریور 93 12:56
سلام به مامانی و امیر علی دختر شدی موهاتو بستی؟؟؟ مامانی چقدر کار داری من دچار استرس شدم
بانو
10 شهریور 93 17:10
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان
11 شهریور 93 16:56
من هم استرسی شدم ! استرس عروسی اون هم فامیل به این نزدیکی خیلی زیاده ! وروجک ماهم موهاش بلند شده ! ولی عمرا نمیذاره ببندم میگه مگه دختر شدم !؟ پسرک ماهم مدام در حال تخریب و ویرانگری و کشف چیزهای جدید ! پارک مادر هم نمیبرمش شلوغه ! پارکهای آهنی دوست داره !