امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

جایه همه خالی رفتیم آبشارآب سفید

1393/4/4 12:47
نویسنده : مامان زهرا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر اهالی نی نی وبلاگ

ما خوبیم ایشالا شماها هم خوش باشید

بعد از قطعی اینترنت و شلوغی امتحانات خدا روشکر رسیدیم به آرامش

و این ترم چه حس خوبی داشتم که از امتحان خبری نبود خندونک و ایشالا تا آخر تابستون بتونم پایان نامه رو تمومش کنم و برم واسه دفاع

و بازم فصل تابستون و اینکه امسال هم مثل سالهای قبل اثاث کشی داریم غمگین

من موندم چرا ما تو هر خونه ای میریم  صاحبخونه میخواد خونه رو بفروشه و ما رو دربه در کنه. تنها مزیت امسال نسبت به سالهای قبل اینه که بدون گشتن خونه جدید و پیدا کردیم و صحبتاش انجام شده.

بریم سراغ اصل مطلب

یک ماهی میشه که با تعطیل شدن مدارس مادر بنده  هم خونه نشین شده و امیرعلی میره پیشمامان جون.

البته احتمال اینکه بره مهد هست .

شیطنتاش بیشتر شده و حرف های گنده گنده زدن هم بیشتر.

یه روز با باباش اومدن سراغ من. رو به من میگه این نامرد واسم بستنی نخریده (منظورش باباش بود)

هر وقت اجازه انجام دادن کاری رو بهش نمیدم به من میگه خدا خیرت بده چرا نمیذاری این کارو بکنم.

قرار بر این شد که اگه بتونیم یه خونه یه خوابه بخریم که متاسفانه نشد و امیرعلی به هرکسی که می رسیدمیگفت میخوایم بریم یه خونه جدید و منم دیگه اتاق ندارم

 

 

 

جمعه به دوست بابایی رفتیم آبشار آب سفید که بعد از الیگودرزه

چه جایه باصفایی خداییش عالی بود و خوش گذشت

و اینکه تازگی ها یاد گرفته مامان بالش بیار که برنامه کودک نگاه کنم. و بعدش مامان غذا بیار گرسنمه

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان فریده
7 تیر 93 14:10
چه عجبببببببب دیدیمت خانومممممممممم خوبییییییییییی
مامان کارن
8 تیر 93 8:24
وای چه آبشار قشنگی همیشه به گردش
مامان کارن
8 تیر 93 8:25
عزیز منی امیرعلی جون با این حرف زدنت -خدا خیرت بده
مامان آیلین
8 تیر 93 11:07
خوش باشی عزیز خاله چقدر عکس اصلی وبلاگت خوشگله توپولی
مامان پریسا
8 تیر 93 12:30
چه جای با حالی جای ما خالی
منصوره
8 تیر 93 20:31
چه جای قشنگی امیرعلی هم حسابی بزرگ شده حرفای گنده گنده
مامان بهراد
10 تیر 93 14:18
سلام عزیزم وای چه جای قشنگی ..این آبشار تو تهرانه؟میشه بگی کجاست ؟مرسی به وبلاگ عزیز منم سر بزن
مامان امیرعلی
11 تیر 93 8:26
خیلی باحالی امیرعلی لم دادنت تو حلقم
مامان
16 مرداد 93 4:19
من رفتم ولی اصلا خاطرات خوبی ندارم !