امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

امیرعلی اسکیت باز می شود

1393/3/17 10:51
نویسنده : مامان زهرا
412 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی کلنجار رفتن با امیرعلی بالاخره تسلیم شدیم و رفتیم پیست اسکیت

اولش تا اسکیت هارو پوشید فکر کرد میتونه و سریع بلند شد و هاج و واج از اینکه چرا نمیتونه

نگرانی من به خاطر پای امیرعلی بود که نکنه واسش خوب نباشه که خدا رو شکر دکتر اجازه شو داد

و جایه همه خالی رفتیم پارک خوش گذشت ولی امان از دست کیان و امیرعلی

دعوا بر سر توپ: ببین چطوری توپ و چسبیده که کیان توپ و نبره

و پسرک کوچیک ما عاشق کیف مدرسه اس .چند باری باگریه از مغازه کیف فروشی بیرون اومده چند روز پیش با مامانم که رفته بودیم خرید بازم فیلش یاد هندوستان کرد و حرفشو به کرسی نشوند

پسندها (5)

نظرات (8)

منصوره
17 خرداد 93 14:03
سلام به گل پسر و مامانش آفرین به امیر علی جان ، اسکیت هم میری مواظب خودت باش
مامان فریده
18 خرداد 93 1:06
افرین به امیر علییییییییییی ای ول شیطون بلا
مامان کارن
19 خرداد 93 8:16
خیلی خوبه آفرین
مامانه ملیکا
19 خرداد 93 14:37
افرین به این پسر شیطون که اسکیت هم بلده عزیزه خاله مواظب خودت باش
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 16:35
چه انتظار عجيبي تو بين منتظران هم عزيز من چه غريبي ! عجيب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بي خيال نشستيم نه كوششي ، نه تلاشی فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
الهه مامان یسنا
26 خرداد 93 17:34
ای جانم پس اسکیت باز شده امیرعلی گل پسر... راستی از پسش برمیاد؟ من هنوز فکر میکنم یسنا نمیتونه؟
مامان صدف
27 خرداد 93 8:47
امیر علی جون تو اسکیت سواری موفق باشی خاله.
منصوره
27 خرداد 93 12:17
بیا که ما آپیم