امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

خدایا باغ وحش و از ما نگیر

1393/2/9 15:57
نویسنده : مامان زهرا
347 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عکسایه آیلین و امیرعلی(خاله ندا) منو میبره به گذشته امیرعلی خودم.

خدایا بابت همه چیز شکرت :پسرک کوچک من ماشالا روز به روز داره بزرگتر میشه و من شاهد قد کشیدنشم

شاهد شیطنت های جدیدش ، حرفهایه جدیدش و اینکه خیلی چیزها رو به خوبی  متوجه میشه

دو روزی میشد که دل درد داشت دیروز به باباش میگه بابایی دلم درد میکنه منو میبری دکتر تا دلم خوب شه

چند روز پیش تویه تاکسی یه پسره ازش پرسید مدرسه میری میگه نه مهدکودک میرم. ولی میخوام برم سرکار پول در بیارم

از اینها که بگذریمممممممممممممممممم

روز جمعه بود که تصمیم گرفتیم بریم بیرون

اولش رفتیم تالاب میقان که چهار سالی میشد نرفته بودیم امسال بارندگی خدارو شکر خوب بود و دوستایه همسر گفته بودن که تالاب 100 درصد آب گیری داشته و ما هم مشتاق دیدن تالاب رفتیم

امیرعلی بی ذوق که چیزی نمونده بود به استفراغ بیفته و مدام میگفت که بریم بو میده خفه شدم

و بازم باغ وحش : خدایا باغ وحش و از ما نگیر

امیرعلی در مطب دکتر که جایه خانم منشی نشسته

و بازم هم ترکش های عید

این عکسارو فراموش کرده بودم بذارم

دلم نیومد که نذارمشون

و نمادی از خانه های روستایی

و این هم خانه اربابی

دست سازنده آن درد نکنه . خداییش قشنگ بود

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان کارن
10 اردیبهشت 93 9:15
وای اون خونه های روستایی چقد قشنگن- اون ماشینه هم خیلی با حاله با وجود امیر علی جون که قشنگتر شدن
مامان کارن
10 اردیبهشت 93 9:15
جونم امیر جون با این حرفزدنت
مامان پریسا
10 اردیبهشت 93 14:36
چه ماشین جالبی خونه ی روستایی رو ببین حالا کجا کار گیر میاد خبر بدید ما هم بریم پول در بیاریم.
مامانه ملیکا
10 اردیبهشت 93 14:41
سلام عزیزم خیلی عکسهایه قشنگی بود عزیزم خدا پسرت رو حفظ کنه ممنون که به ما سر زدی بازم بیا
منصوره
14 اردیبهشت 93 13:59
سلام مامان امیر علی جو عکسای امیرعلی جون عالین
مامان فریده
15 اردیبهشت 93 2:18
عج خونه های با حال دلم خواستتتتتتتتتتت
الهه مامان یسنا
15 اردیبهشت 93 9:47
واقعا از ما نگیر.... چه عکسهای قشنگی
مامانه ملیکا
17 اردیبهشت 93 17:50
شادیهاتون مستدام عزیزم
مامان فریده
20 اردیبهشت 93 12:33
منصوره
20 اردیبهشت 93 12:34
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ما آپیم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤. __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
مامان آیلین
21 اردیبهشت 93 9:59
امیرعلی ماشاله خیلی باحاله من که عاشقم مرسی خاله جون
mojde
21 اردیبهشت 93 19:22
ch jaye zibaE
مامان صدف
24 اردیبهشت 93 9:02
عکسا خشگل بودن
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
10 خرداد 93 10:27
ماشالله گل پسرت خیلی خوش زبونه خوب طاقت میاری نمی خوریش خدا حفظش کنه کاش امیرعلی منم زودتر حرف بزنه اونوقت من می خورمش