امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

آخیش خدا رو شکر بالاخره گچ پام باز شد

1392/7/21 8:50
نویسنده : مامان زهرا
474 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم مطب دکتر قرار شد دوشنبه گچ پامو باز کنن

اما خانم منشی زنگ زد و گفت مطب روز دونشبه تعطیله

و روز شنبه بیاید

ما هم از خدا خواسته قبول کردیم

این عکس چند روز پیشه: امیرعلی در حال تماشای برنامه کودک

امیرعلی در مطب دکتر و منتظر

شروع عملیات باز کردن گچ

پسره ترسوی ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان یسنا
21 مهر 92 10:44
آخیشششششش خدا رو شکر که خوب شده. ایشالا که دیگه مشکلی نداشته باشه عزیزمممممم
مامان ارمیا و ایلمان
21 مهر 92 11:42
ای جانم. خدا رو شکر گلم. راحت شدی.
زندایی لیلا به قول خودت لیلا جون
21 مهر 92 13:52
سلام امیرعلی جون خوبی زندایی انشاا...مبارک باشه و از این به بعد هیچ وقت از این اتفاقا برات نیافته و همیشه تنت سالم و زیرسایه ی پدر و مادرت زندگی کنی از خدا برات بالاترین درجات ارزو میکنم.

سلام امیرعلی منم کیان هرچند که تو گوشی مامانت وبه من نمیدی بازی کنم ولی خب من اومدو بهت تبریک بگم ازخداجون میخوام همیشه سالم باشی تا بامن بازی وتوی درسام بهم کمک کنی اگه ایندفعه دیدمت گوشی مامانت بهم میدی تامنم مورچه ها بکشمعمه زهراجونم سلام د ستت درد نکنه که عکسم گذاشتی توی وبلاگت خییییییییییییییللللللللللللللللییییییییییییییی دوست دارم یه عالمه/یه عالمه بازم کمه میبوسمت از راه دورخداحافظ امیرعلی و عمه جونم







مرسییییییییییییییییی
سلا بر لیلا جون و کیانی
جیگر منه این کیان خوشگله
عمه جون دوست دارم یه عالمههههههههههههههههه
گوشی مامان قابل شما رو نداره
مامانه ملیکا
21 مهر 92 15:02
الهی خدا بد نده پسر شیطونی دارید می بوسمش
مامان کارن
22 مهر 92 8:56
هورا هورااااااااااااااااااااااااااااا دست بزنیم واسه امیر علی جون شجاع خدارو شکر مامانی امیر علی - راحت شد بچم
خاله حمیده
22 مهر 92 10:36
به سلامتی خاله جونی
حسابی مراقب خودت باش شیطون خان که پات خوب خوب بشه ان شااله


مرسی خاله حمیده چشم
مامان آوش
22 مهر 92 13:00
به سلامتی