امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

دوستت دارم با تمام وجودم

1392/4/24 9:03
نویسنده : مامان زهرا
411 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

تازگی ها هم عادت کرده به تلویزیون و فیلم و برنامه کودک نگه میکنه

با اسباب بازیهاش هم بیشتر بازی میکنه

دلش میخواد همه رو بریزه تو خونه و خدا نکنه کسی بخواد جمعشون کنه

با اینکه دو چرخه داره به بابام میگه واسم دوچرخه بخر بابا مسلم نمیخره

چند وقت پیش که رفتم براش لباس بخرم رفته سوار ماشین شارژی هایه داخل مغازه شده و میگه بخر

فقط خیلی سوال میپرسه همش میگه چرا

هر جواب که بدیم پشت سرش بازم میگه چرا

آقاهه پاش چی شده ،اوف شده، چرا اوف شده، خورده زمین، چرا خورده زمین، مواظب نبوده، چرا مواظب نبوده، مامان من چه میدونم چرا مواظب نبوده خوب حواسش پرت شده و خورده زمین، چرا حواسش پرت شده و ... آخرش با داد کشیدن ما که دیگه بسه تموم میشه

با همه اینا تمام دنیایه منی

امیرعلی بعد از خوردن صبحانه و نشستن مثل بابایی . جدیداً فقط ادا در میاره یا صحبت هارو ضبط میکنه

دنیایه کودکانه امیرعلی و عشق به بازی کردن

هر وقت دعواش میکنیم و میدونه کار بدی کرده  بستگی داره که کی دعواش کرده

آروم میگه مامان یا بابا

دوست دارم

برایت از خدا چیزی را می خواهم که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
24 تیر 92 16:02
گل پسرمون رو دعوا نکنید خوب گناه داره دلش میخواد از همه چیز سردربیاره چقدر بامزه شده این امیر علی خان
مامان امين رضا
26 تیر 92 9:14
سلام آخي چه بانمك شده خداحفظش كنه امين رضاهم همينطوره ودائم ميگه چرااااا!!!!! خونسردباشه ماماني بهمون سربزن
مامان پرهام
27 تیر 92 11:08
عزیزم خیلی نازه