امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

گل پسر من امیرعلی

بازم تب

1390/12/1 11:03
نویسنده : مامان زهرا
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه

این چند روزه امیرعلی اصلا حالش خوب نبود اسهال و تب داشت معلوم نیست از چیه

به سلامتی دندون ششم هم داره در میاد اولش فکر کردم این تب به خاطر دندونشه اما نه بدتر شد یه شب ساعت 4 بیدار شد و دیگه نخوابید کلی گریه کرد مجبور شدم سوار تابش کنمانگار که نه انگار ساعت 4 شبه خلاصه با هر ترفندی که بود خوابوندمش

نفس مامان خیلی اذیت شد غذا که نمیخورد فقط شیر

فعلا که راه نمیره یه کوچولو وای میسه و بعد می افته

بابایی میگه باهاش تمرین کنید تا زودتر راه بیفته میخوام ایشالا واسه عید راه بره و منم دستشو بگیرم

ایشالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارمیا
1 اسفند 90 13:16
سلام. آره راه میره. اشکال نداره هر بچه ای یه جوره خوب. نگران نشو.اون دوقلوهای فامیل ما قبل از یک سالگی راه رفتن و من هم نگران شدم که چرا ارمیا نمیره.
مامان ملیکا
2 اسفند 90 10:27
ایشالله خیلی زود حالش خوب بشه و تندی راه بیفته و شما رو شاد کنه
از طرف من اقا امیر علی رو ببوس

مرسی چشم حتما
مامان محمد صدرا
3 اسفند 90 4:23
خبر نمیکنی از آپ کردنات مامانی! گل پسر بهتره ؟؟؟؟؟؟دندونش دراومد؟؟؟؟
مامان پرهام
3 اسفند 90 21:40
سلام نگران نباش گل پسرت رو ببوس
مامان پرهام
3 اسفند 90 21:41
راستی یادم رفت بنویسم پرهام ما وقتی 1 سال و چهار ماهش شد دیگه خوب راه رفت. مهم نیست با حرف دیگران خودت رو ناراحت نکنی ها
مامان رومینا
3 اسفند 90 23:59
آخییییییییییی عزیزم اذیت شده.الهیییی ایشالاکه تبش برطرف شه زود زود