امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

تولد

1390/11/17 9:03
نویسنده : مامان زهرا
466 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر تولد امیرعلی به خوبی و خوشی برگزار شد.

جیگر مامان با صدای زنگ خونه از خواب پرید و دیگه نخوابید واسه همین تا آخرش کلی نق زد . پاک اعصاب منو به هم ریخت فکرش و بکن بخوای به کارات برسی و اونم همش بهونه بگیره خوب حال آدم گرفته میشه نمیدونه به بچه برسه یا به کاراش.

از اون روز امیر علی تا صدای آهنگ میاد یا دست دسی میکنه یا نانای

عزیز دلم چنان دستاشو تکون میده و میچرخونه که انگار صدساله داره میرقصه

پنجشنبه و جمعه خونه خاله و دختر خاله همسری که تهران هستن دعوت شدیم خیلی خوش گذشت جای همه خالی

عکسای تولد و نتونستم بریزم توی کامپیوتر به محض ریختن واستون میذارم.

روز خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرانک مامان النا
17 بهمن 90 10:07
تولدش مبارک . انشالله 100 سال زنده باشه باتاخیر منتظر عکسیم ...........
مامان ارمیا
17 بهمن 90 11:56
به به تولد گل پسری مبارک. ایشالله 120 ساله بشی عزیزم.
مامانی شیما وحدیث
17 بهمن 90 16:49
با تاخیر تولد امیرعلی خان رو تبریک عرض میکنم . امیر علی قشنگن تولدت مبارک .ایشالا که 1200ساله شی = D> مامانی ماهم تولد داریم ها بدو بیا
فرشته مامان امین رضا
18 بهمن 90 18:24
سلام عزیزم مبارکه انشاله1000ساله بشه منتطرغکساهستیم
مامان رومینا
18 بهمن 90 23:45
مامانش زودی عکسا رو بذار واسمون منتظریم
مامان محمد صدرا
19 بهمن 90 1:23
تولد همشهریمون مبارک ! اقا امیر علی بلا شدی ها خاله ! من هم برای تولد محمد صدرا کلی استر س دارم ! دعا کن اذیتم نکنه! راستی با کلی عکس آپ کردیم !
مامان ماهان
26 بهمن 90 16:04
تولدش مبارک باشه عزیزم