امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

گل پسر من امیرعلی

نزدیک شدن به جشن تولد

1390/11/1 11:54
نویسنده : مامان زهرا
557 بازدید
اشتراک گذاری

اگه خدا بخواد داریم به روز جشن تولد امیرعلی نزدیم میشیم

قرار شده پنجشنبه بگیریم

بابایی میگه بعد از شام باشه من گفتم بعدازظهر بهتره حالا توافق کامل نشده که کی باشه

به خواهرم و زن داداشا میگم استرس دارم بهم میخندن میگن آخه چرا خوب استرس دارم دیگه

ایشالا به خوبی و خوشی برگزار بشه

برمیگردم با عکسای تولد امیرعلی

اینم چند تا عکس از شیرین کاریهای امیرعلی

 

و خدا روشکر داره عادت میکنه به وانش و حموم رفتن..

کلی آب بازی میکنه فقط وقت شامپو زدن صداش در میاد

با همکاری مادربزرگش (مامان بابایی) داریم حمومش میدیم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان صدف
1 بهمن 90 13:22
امیر علی جون تولدت مبارک خاله. ان شائ اله دوماد بشی
مامان رومینا
4 بهمن 90 11:54
تولدت مبارک شیطون بلاایشالا 120 ساله شی
مامان یسنا
4 بهمن 90 23:24
امیدوارم به خوبی برگزار بشه و این استرس هم تموم بشه
مامان زهرا نازنازی
5 بهمن 90 18:17
سلام خانومی ببخشید که یه کم دیر شد تا بیام پیشتون از آشنایی با شما خیلی خوشحالم رمز رو براتون تلگراف کردم خانومی
مامان ماهان
8 بهمن 90 14:56
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)!"
فرشته مامان امین رضا
8 بهمن 90 20:25
سلام مبارکه انشااله 120ساله بشی آپم
مامان آیهان جون
11 بهمن 90 13:51
امیرعلی نازنین و شیرین، تولد تولد تولدت مبارک
مامان ملیکا
11 بهمن 90 20:55
سلام عزیزم مبارک باشه