امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

خونه تکونی امسال و کمک بی دریغ امیرعلی

1392/12/11 9:38
نویسنده : مامان زهرا
320 بازدید
اشتراک گذاری

به نزدیک شدن عید منم تصمیم گفتم دستی به سر و کله خونه بکشم

امیرعلی میگه مامان چرا خونه رو بهم ریختی

نمیبینه من دارم کلی اذیت میشم خسته میشم و کار میکنم بعد میگه چرا خونه رو بهم ریختی

با اینکه سرما خورده و بدجوری سرفه میکنه

این دو سه روز و همش تو آب بود به هیچ ترفندی هم گول نمیخورد

با همه اینا ماشالا به انرژیش

روز جمعه با داد و هوارش که صبح شده پاشید بیدار شدیم و تا خود شب با کمک همدیگه چپیدیم تو حموم و فقط شستیم و بعدشم من آویزون و خسته و امیرعلی سرحال و قبراق(هزار ماشالا)

دیروز که نوبت آشپزخونه بود باید میدید چنان اسکاج میکشید انگار چند ساله این کاره است

البته ناگفته نمونه گاهی به خنده و بازی کارو پیش می بردیم و گاهی هم با جیغ و دعوا که نکن این کارو و یه نمه گریه کردن امیرعلی و در آخر هم آشتی و کشیدن ناز پسرک

طفلکی امیرعلی از  وقتی که خودشو شناخت با تشرهای من که کثیف نکن آشغال نریز مرتب باش عادت کرده و شده یه پا پسر مرتب

یه وقتایی دستمال به دست میره سراغ مبل و میز و ... شروع میکنه به دستمال کشیدن

خوب بچه از کودکی باید نظم و نظافت ویاد بگیره

 

شلوارشو کامل خیس کرد  و بعدشم مجبور شد بدون شلوار ادامه بده و در آخر هم موش آب کشیده شد حیف شد ازش عکس ننداختم

 

 

 

 

 

 صبح که از خواب پاشده با دیدن آشپزخونه تمیز مثل مامانش کلی کیف کرد و به باباش میگه ببین من و مامان دیروز آشپزخونه رو شستیم ، همه رو شستیم 

 

دست پسر گلم درد نکنه 

ایشالا همیشه سلامت و سرزنده باشی و دنیا به کامت باشه

و به امید سالی خوش پر از شادی 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

منصوره
12 اسفند 92 8:55
خسته نباشی امیر علی جان آفرین که به مامانی کمک کردی دستتدرد نکنه
مامان ارمیا و ایلمان
12 اسفند 92 9:14
واقعا دستش درد نکنه این گل پسر. خوش به حالت . من که هنوز هیچ کاری برای تمیز کردن خونه برای عید نکردم. نشستم شاید فرجی بشه. یکی ار آسمون نازل بشه و بیاد و خونه رو تمیز کنه. نمی دونم چه کار کنم. ایشالله همیشه دلتون خوش باشه و لبتون خندون و سال پر از خیر و برکت ی رو شروع کنین.
مامان کارن
13 اسفند 92 9:12
خسته نباشی مامانی دست گل پسرمونم درد نکنه که به مامانی کمک کرده . من که هنوز نتونستم خونه رو تمیز کنم کی میخوام تمیز کنم خدا می دونه
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
13 اسفند 92 16:14
وای مامامنی چقدر ازین گل پسر کار کشیدی ببخشید همه کارها را ایشون کردن
مامان زهرا
پاسخ
آره طفلکی کلی کار کرد حالا خوبه دختر نیست این همه کار و کمک میکنه
الهه مامان یسنا
14 اسفند 92 8:30
به به پس نیروی کمکی داری عزیزم... میگم الان زنگ میزنم اداره حمایت از کودکان عکسهات که موجوده میگم چقدر از بچه کوچیک کار میکشی
مامان زهرا
پاسخ
چه قشنگ نوشتی کلی خندیدم چکارش کنم فکرشو بکن اگه دختر می شد چکار میکرد
خاله نسترن
17 اسفند 92 14:02
خدا حفظش کنه ولی قرار نیست از بچه اینقدر کار بکشی امیرعلی خیلی گله کی میشه آیلین کمک کنه
مامان زهرا
پاسخ
سلام خاله نسترن خوبی .طفلکی مامان امیرعلی که هر کی بهش میرسه میگه از بچه اینقدر کار نکش ایشالا خاله صبرکن دخمل کوچولو بزرگ بشه
farideh
25 اسفند 92 12:45
خسته نباشی خاله جوووووووووووووون