امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

من امروز سه ساله شدمممممممممم و اولین هایه من

1392/10/18 8:30
نویسنده : مامان زهرا
442 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولدم مبارکککککککککککککککککککککککک

امروز سال روز. روزیه که خدایه مهربون ما رو قابل دونست و یه فرشته ناز بهمون هدیه داد.و به شکرانه حضورت این روز را جشن میگیرم

امیرعلی جان ایشالا صد ساله شی.

آرزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی رو در همه روزهای زندگیت برای تو که ارزشمندترین هدیه خدا هستی رو دارم.

خدایا تو را سپاس

خدا یا تو را شکر برای تمام نعماتی که به من ارزانی داشتی

هر چند  نمی توانم شکر همه نعمت های آشکارو نهانی  را که به من عطا کرده ای بجای آورم ولی می خواهم با تمام وجودم تو را شکر کنم به داده هایت و به آنچه ندادی که بر حکمتت ایمان دارم.

و سری به گذشته و اولین های امیرعلی

اولین روز زندگی من(89/10/17)

اولین مریضی به خاطر زردی و رفتن تو دستگاه(چند روز بعد از تولد)

اولین نشستن من(5 ماهگی)

اولین دمر شدن(سه ماهگی)

 

اولین روروئک سوار شدنم



اولین خیز برداشتنم

اولین خرابکاری: خالی کردن کشو لباساش

اولین کشف امیرعلی:تلفننننننننن

اولین تجربه دریا(عید 91 بندر بوشهر)

اولین هندونههههههههههه

اولین تجربه قطارررررررررررررررررررر

اولین زیارت (تابستان 91 -مشهد)

اولین تولد من(90/10/17)

اولین کفش کشتی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
18 دی 92 9:36
سلام امیر علی جان چقدر نمکی هستی بوس بو س س س س
مامان ارمیا و ایلمان
18 دی 92 13:38
عزیز دلم تولدت مبارک. واااااااااااااااااای چقدر عکسهای نی نی گولیت نازه. جیگرتو. ایشالله اولین های خوب برات پیش بیاد و عاقبت بخیر بشی گلم.
منصوره
22 دی 92 9:07
مامانی چرا رمزو تایید کردی؟؟حذفش کن مرسی
مامان زهرا
پاسخ
چشم الان پاکش میکنم حواسم نبوده
مامان محمد صدرا
2 بهمن 92 8:59
عزیزم بااین اولینهای خاطره انگیزت !!!!!!!!
مامان ارمیا و ایلمان
5 بهمن 92 10:20
خدا زنده نگه داره این مامان بزرگهای مهربون رو.