امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

شیطنت هایه من

1392/9/18 14:31
نویسنده : مامان زهرا
339 بازدید
اشتراک گذاری

یه لحظه که مامانی حواسش نبود

رفتم سراغ کابیت و وسایلشو ریختم بیرون

بعدشم که مامانی جلوم وایساد و منم تند وتند همه رو ریختم تو کشو که دعوام نکنه

جدیداً طفلکی تا خراب کاری میکنه دستشو میذاره رو لپاش سریع میاد طرفم مامان دعوام نکنی ها

بعدش میفهمم یه کاری کرده مثل دیشب که تخم مرغ و شکوند و آشپزخونه رو به گند زد

یا هفته پیش بعد از جارو زدن خونه پودر قوتو رو رو فرش خالی کرد

منم که با دیدن این حالت دلم نمیاد دعواش کنم.

 این عکس هم مربوط به مهد کودکه تا منو دید دستاشو تکون داد و به بچه ها میگه بین مامانم اومده منو ببره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منصوره
18 آذر 92 14:54
امیر علی جان چیکارا کردی؟ اشکالی نداره هر کاری که دوس داری بکن مامانی هیچ وقت دعوات نمیکنه مطمئنم مامانا خیلی مهربونن
مامان کارن
19 آذر 92 10:23
ای شیطون
مامان ارمیا و ایلمان
24 آذر 92 8:51
ای شیطونک. خوب مامانها رو شما جوجوها اذیت می کنین ها. از دست شماها.
مامان محمد صدرا
24 آذر 92 16:04
چه کیفی میکنه که مامان اومده دنبالش !!!!!!!!