امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

امیرعلی و تعیین وقت عمل و کادو مامان

1392/6/5 8:04
نویسنده : مامان زهرا
331 بازدید
اشتراک گذاری

  الهی فدات شم

رفتیم دکتر واست عکس جدید نوشت و گفت انحراف زانویه پات 8 درجه نسبت به قبل بیشتر شده و بایدعمل بشی

1ماه و نیم هم باید پات تو گچ باشه 10 شهریور نوبت عملت شد

ایشالا مامان پات خوب بشه

تحمل میکنیم

میدونم هم خودت اذیت میشی و هم اینکه ما از از اذیت شدن تو .ناراحت میشیم

ولی چه باید کرد

ایشالا مشکل حل بشه و قراره بابایی کلا پیشت بمونه چون گفتن باید استراحت کنی خیلی تکون نخوری

 از بس میگفتی من اسکیتو(اسکوتر) و ماشین بزرگ میخوام(منظورت ماشین شارژیه) منم پنج شنبه رفتم برات یه دونه اسکوتر خریدم

از بس ذوقشو میکنی تا از خواب بیدار میشی کشون کشون دنبال خودت میاریش

و خدا نکنه تو هال نباشه قشقرقی به پا میشه که نگووووووووووووووووووووووو

حیف شد قرمز نداشت که با وسایلش ست بشه

و این کیان جون:جیگر عمه

امیرعلی و کیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
3 شهریور 92 0:59
سلام. ایشالا که خوب خوب میشه نگران نباش. اگه کاری از دست من برمیومد حتما بگو در خدمتم
مامان ارمیا و ایلمان
4 شهریور 92 13:13
خدای من. الهی بگردم. وااااااااااای خیلی ناراحتم. ایشالله عملش به خوبی انجام میشه. طفلی نی نی عسلی. خدایا زود خوب شه. مامان گلش توکل به خدا کن. اسکوترت هم مبارک قندم.
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:16
فکر کنم آپم[خونسرد].
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:19
ایشالا عملش بی خطر باشه و زود زود خوب بشه امیرعلی قصه ما راسی فکر کنم آپم[خونسرد]
مامان محمدصدرا
12 شهریور 92 7:45
عزیزم ! ان شالله زودی خوب بشی آقا کوچولو ! صبرت رو زیاد کن ! مامان مهربون !