امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

اندر احوالات ما

1392/2/30 12:54
نویسنده : مامان زهرا
380 بازدید
اشتراک گذاری

فصل امتحانات شده و سرمون حسابی شلوغه

اولی رو فعلا خراب کردم و خدا به خیر بگذرونه

این وروجک ما هم هر کاریش میکنیم بذاره ما درس بخونیم فایده نداره فکر میکنه من دارم نقاشی میکشم و میاد روی برگه هام خط میکشه

دیشب گفتم شاید بخوابه و بعدش درس بخونم تا ساعت 12 بیدار بود و ما خوابیدیم و اون بیدار بود

الان یک ماهه که اثاثمونو جمع کردیم که اثاث کشی کنیم مگه صاحبخونه پولو میده که ما بریم

پاک اعصابمونو ریخته به هم فکرشو بکنید امتحان، خونه بهم ریخته،اعصاب خورد و ...

بیخیال و این نیز میگذرد (ایشالا به خیرو خوشی)

از صحبت کردن امیرعلی بگم که ماشالا حرف زدنش بهتر شده و جمله های زیادی رو بطور کامل میگه فقط چند تا کلمه هست که نمیتونه درست اداشون کنه

خفافظ(خداحافظ)

آغال(آشغال)

آناس(آدامس)

امیرعلی گیتاریست

حیاط خونمون

خونه بهم ریخته و شیطنت های امیرعلی

امیرعلی خودشو نی نی کرده (ادای نی نی ها رو در میاره)

اینم نمایی از کوله ای که واسش خریدم و چقدر کولشو دوست داه. چند روز پیش کولشو گرفت دستشو و گفت من برم مدسه(مدرسه).خفافظ(خداحافظ)

یه لحظه میخواستم قورتش بدم

امیرعلی در حال انجام فیزیوتراپی(البته خسته بود و خوابید و تنها دفعه ای بود که خواب بود و همه چیز در کمال آرامش انجام شد) یه چند دقیقه ای که می گذشت خسته میشد و صدا میزد خانم دکتر بیا تموم شد

ایشالا هر چه زودتر مشکل زانوی پات حل بشه

و اینم هانا جون دختر دایی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
1 خرداد 92 18:40
سلام امیر علی مهربون و مامان عزیزش... ببخشید اگه دیر کردم ولی خیلی وقتها هم چک میکردم مطلب نذاشته بودی خووو... .لی خیلی دوستتون داریم باور کن.. چه عکسهای قشنگی شده گیتاریست زبردستمون
مامان ارمیا و ایلمان
4 خرداد 92 10:40
ناناز خاله پات چی شده مگه؟ چرا فیزیوتراپی. ناراحت شدم. ایشالله مشکل حل شه.


خاله جون چند ماه پیش بود که از روی مبل پریدم دکتره خوب تشخصی نداد زانوی بچه به سمت داخل رشد کرده و حالا تحت درمانه
محیا کوچولو
4 خرداد 92 20:44
سلام خاله جونی خوبین؟ چقده شیرینکاری بلد شده این وروجکتون ایشالله امتحانتونم خوبه میشه با کمکای فسقلی
مامان محمد صدرا
13 خرداد 92 8:46
خوبی همشهری؟ یادمه یه روزی میگفتی امیرعلی برای هرچی که میخواد جیغ میکشه برو الان کیف کن که برات داره حرف میزنه !