امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی ما رستگار

1390/10/13 10:05
نویسنده : مامان زهرا
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یه چند وقتی بود که اوضاع بر وفق مراد نبود

این روزا بره بر نگرده

پاک اعصابمون به هم ریخت

ایشالا دیگه پیش نیاد

خدایا کمکمون کن

بگذریم

امیرعلی جون مامانی  به امید خدا چیزی نمونده که 1 ساله بشی(4 روز مونده) همه میگن جشن تولدشو بعد از ماه صفر بگیر احتمالا همین طوری بشه چون نه آمادگی شو داریم ونه دلم می خواد توی ماه صفر بگیریم.

خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی ما رستگار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارميا
13 دی 90 10:39
سلام. تولد امير علي جونم هم پيشاپيش مبارك. هر جور صلاح دونستي.من قراره فقط يه مهموني بدم.
مامان صدف
13 دی 90 12:35
همه چیز درست میشه. نگران نباشید. فقط کافیه خودتون بخواین. انرژی مثبتو حال کردی
مریم -----------♥
14 دی 90 12:24
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم
مامان رومینا
14 دی 90 14:10
پیشاپیش یک سالگیت مبارک امیرعلی جون
مامان ماهان
14 دی 90 16:07
ای جان پیشاپیش تولدت مبارکههههههههههههههههه