امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

رفتم توی دوازده ماهگی

1390/9/20 11:51
نویسنده : مامان زهرا
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

این روزا سرمون خیلی شلوغه آخه داریم به پایان ترم نزدیک میشیم و برنامه ریزی واسه امتحانات لازمه

امیرعلی مامان جون امروز 3 روزه که وارد دوازده ماهگی شدی و چیزی نمونده که به امید خدا یک ساله بشی

این روزا با صداهایی که از خودت در میاری می خوای نشون بدی که داری بزرگ میشی و همه چیزو میفهمی

سومین دندونت هم به سلامتی داره در میاد.

مامانی فدات این چند روزه خیلی اذیت شدی نمی دونم چرا اینقدر زود به زود سرما می خوری دل درد داشتی و اسهال شبا نمیخوابیدی تا صبح گریه میکردی ما هم که رفته بودم خونه بابابزرگت(بابای بابایی) همه رو خواب زده کردی و نگران

دیشب که داشتم میبردمت دکتر چه تصادفی کردیم خدارو شکر ما مقصر نبودیم آخه بی انصاف بدجوری پیچید جلومون  جلوی ماشین هم داغون شد فدای سرت مامانی ولی خودمونیم خیلی ترسیدم فرمونو ول کردمو تو رو چسبیدم که خدایی نکرده تو چیزیت نشه

خلاصه از همه اینا بگذریم امیر جونی داره مرد میشه

خدایا بابت همه چیز ازت ممنونم وصد هزار با شکر میگویمت.

هذا من فضل ربی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رادین
20 آذر 90 19:07
سلام : دوازده ماهگی ات مبارک ، گل پسر به امید خدا جشن یک سالگی ات . همش می گم کی پسر من هم بزرگ می شه ، تایه گلی مثل پسر شما بشه .
مامان محمد صدرا
21 آذر 90 9:35
با یه عالمه عکس از شیطونیهای گل پسر آماده پذیرایی از شما هستیم!
مامان صدف
21 آذر 90 12:34
امیر علی نازنازی تولدت پیشاپیش مبارک
ُسمیه
21 آذر 90 12:44
امیر علی کوچولو دوازده ماهگیت و تبریک می گم . انشاءالله مامانی جشن یک سالگیت و بگیره . رادمهر جوجوی من هم تقریبا همسن شماست البته اون آبان 89 بدنیا اومده و مثل شما تازه شروع کردن به ایستادن و قدم برداشتن .
مامان یسنا
22 آذر 90 1:30
سلام ببخشید که دیر به دیر سر میزنم تولدش نزدیک شده گل پسرمون مبارک باشه خدا رو شکر که تصادف به خیر گذشت خیلی خیلی مراقب خودتون باشین
مامی آنیسا
22 آذر 90 12:36
قربون محمد صدرا جونم برم عزیزم یه بوس گنده واسه گل پسرعزیزم ماه بدی واسه من و آنیسا بود چون مریض شد و 17 روز تو بیمارستان بستری شد تو تهران خیلی وحشتناک بود براش دعا کنین ممنون که بهم سر زدین
مامی
22 آذر 90 12:38
ببخشید اسم و با مامان محمد صدرا اشتباه تایپ کردم امیر علی جوووووووووووون
مامان محمد صدرا
22 آذر 90 13:45
چشم موقع رای دادن به یادت هستم!
مامان ماهان
25 آذر 90 15:36
12 ماهگیت مبارکهههههههههههه چیزی تا تولدت نمونده ها