امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

چند تا عکس از شیرین کاریهای امیرعلی

1390/9/1 15:04
نویسنده : مامان زهرا
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا امیرعلی ماشالا به جونش فعالیتش خیلی زیاد شده من که کم میارم از بس از این و اون بالا میره مدام با کله میخوره زمین و بعدش گریه و اعصاب خوردی من و باباش و عمه شهنازش و و مابقی ...

چند روز پیش که داشتم لباسارو داخل کشو میذاشتم من هر چی لباس تا میکردم این فسقلی در می آوارد و مینداخت روی زمین

پاشو گذاشت روی  کشو می خواست بره روی اون که یکدفعه پاش لیز خورد صحنه خیلی خنده داری بود حیف که نتونستم ازش عکس بگیرم

 

غذا که می خوریم خدا نکنه من دهن خودم بذارم و دهن امیر جون نذارم میگه هه یعنی منم می خوام

مامانی عاشقتم

 

 

 

اینم چند تا عکس

محتویات کیف مامانو خالی کردن

آویزون شدن از هر چی که دم دستته

به پاها توجه کنید

عاشق رانندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارميا
2 آذر 90 10:21
اي جان. جيگرتو فسقلي. ارميا هم همين طوره مي خوام لباسارو پهن كنم تا خشك بشه ارميا همه رو مي كشه و ميندازه زمين و ... بلا شدن ديگه.
فرانک مامان النا
5 آذر 90 8:08
ههههههههه پاهاشو ببین . به به تو کیفت هم که هم هچی هست : مخصوصا موزززززززززززززززز
مامان یسنا
5 آذر 90 14:27
چه پسر نازی ماشالاه لینکیدمت
دایی امین زن دایی
7 آذر 90 2:02
سلام دایی جون
شیطنتات هم مثل خودت خیلی شیرینه . البته مامانت باید خیلی مواظبت باشه خیلی دوست دارم


مرسی دایی و زن دایی جونم منم دوستون دارم
نگين
7 آذر 90 15:31
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
فرشته مامان امين رضا
8 آذر 90 9:27
سلام عزيزم چه بانمك شده خيلي مواظبش باش تا ضربه اي به سرش نخوره خداحافظش باشه
مامانی شیما وحدیث
8 آذر 90 22:34
سلام مامانی ماشالا چه این پسمل ما شیطون وبلا شده ها مامانی این سن خیلی سن خطرناکیه .اصلا کاراشون قابل پیش بینی نیست به خصوص درمورد بخاری واین جوروسایل چه عکسای نانازی من که خیلی ذوق کردم . دراین شبها التماس دعا
فرشته مامان امين رضا
12 آذر 90 8:13
سلام گلم آپم
مامان ماهان
17 آذر 90 16:01
قربون شیرین کاریهات عزیزم خیلی با نمکی نمکدون من اسپند یادت نره
مامان طاها
27 آذر 90 14:03
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.