امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

از بس سرگرم شبکه های اجتماعی شدم بیخیال وبلاگ شدم

1394/4/9 20:11
نویسنده : مامان زهرا
793 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتیه که وقت سرخاروندن واسم نمونده از بس درگیر شدم و قت نمیکنم بیام وبلاگ

بگذریم

پسرک ما ماشالا شیطون شده و دیگه به سختی حرف گوش میده

و این یعنی حرص خوردن من و تعداد دعوا کردن ها بیشتر شده

جدیدا اقا داداش میخواد گفتم برو بابا تو یکی واسه هفت پشتم کافی هستی

کیان و امیرعلی در حال تماشای فیلم شمعدونی

جدیدا این تیپی میگرده میگه جنگی شدم مثلا ترسناک شده

یاد گرفته راه به راه ژست میگیره و میگه عکس بنداز

و اینم کادوی تابستانی مامان به پسرش: اسکیت

واینم کادوی بابا فقط حیف که خیلی بزرگ واسش خریده و مردا هم حرف حرف خودشونه و قبول نمیکنن

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان کارن( رزیتا )
10 تیر 94 11:24
چه ترسناک شدی امیر جونم خو مامانیراست میگه دیگه بچم داداش میخواد یالا زود باش
همراه رایانه
10 تیر 94 11:48
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان صدف
21 شهریور 94 16:39
امان از این واتس آپ اسکیت و دوچرخه نو مبارک امیرعلی جون. باباش کار خوبی کرده. تو یه چشم به هم زدن همون دوچرخه هم واسش کوچیک میشه.