امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

مهد و دوست دارم

1392/8/5 9:15
نویسنده : مامان زهرا
267 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

   پسرک شیطون ما خدا رو شکر عاشق مهد شده دیروز که رسوندمش مهد جلو در مهد چنان جیغی از سر ذوق کشید که بلهههههههههه مهدو دوست دارم

امروز مربیشون گفت راحت میاد مهد؟ چون اینجا خیلی بهش خوش میگذره.

منم گفتم آره خدا رو شکر شب میگه کولمو بذار بالایه سرم

دیشب گوشیم دستم بود به من میگه مامان به دوستت پیام میدی منم گفتم آره

گفت منم دوست دارم گفتم اسمش چیه گفت هااااااااااااااااااااااااااااااا

یادش نیومد گفتم مامان فردا رفتی مهد اسم دوستتو بپرس که یادت بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارمیا و ایلمان
5 آبان 92 11:36
چه جالب. ارمیا هم مهدو دوست داره.
مامانه ملیکا
5 آبان 92 13:52
سلام عزیزم . خوشبحالت من هنوز موفق نشودم دخترم رو بزارم مهد ایشالله که من هم بتونم بزارمش مهد تا بتونم برم سر کار مرسی از بازدیدتون شادیهاتون مستدام
الهه مامان یسنا
5 آبان 92 14:47
خدارو شکر که این همه ذوق و شوق داره .چقدر خوب که با خیال راحت میذاریش مهد و اصلا اذیت نمیکنه. راستی کدوم مهد میره؟

مهد شکوفه
مامان پریسا
5 آبان 92 23:08
اخی ..... پریسا هم اسم دوستاش یادش نمیمونه فقط میگه دوستم. کلی هم ازشون خاطره تعریف میکنه . البته بچه ها همون جا یادشون هست و به مرور زمان اسم ها رو هم یاد میگیرن.