امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر من امیرعلی

ما اومدیم

1393/12/1 19:24
نویسنده : مامان زهرا
678 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه حضورمون کمرنگ شده 

بیخیال مهم الانه که اومدم و میخوام بازم از پسری بگم

پسر کوچولوی ما ماشالا مرد شده و خدا نکنه بگبم شما کوچیکی عاقا بهش بر میخوره

عاقا تبلت میخواد و خدا نکنه بریم خیابون و ببینه مثل دیروز که تا خود خونه گریه کرد که چرا واسم تبلت نمیخری

میگم مامانی پول ندارم میگه داری تو کارتت داریخندونک میگم اندازه پول  تبلت نیست میگه پ چرا هرروز هروز میری سرکار هاااااااااااااااا گریهنمیدونه ماهانه حقوق میدن

البته میگم فعلا زوده والا میگن نخرید خطر داره اشعه داره ما هم بهونه خوبی داریم و گرنه اصلا پولش مهم نیست هاااااچشمکخندونک

چند روز پیش رفتم واسه خودم پارچه خریدم دیروزی هم پارچه  مانتویی واسه سرکار میگه بازم پارچه خریدی چقدر پارچه میخری . عجب بیا و بچه بزرگ کن

چند وقت پیش سرما خورده بود واسش سوپ درست کردم میگه این چه غذای بد مزه ایه من دوس ندارم دیگه از این درس نکنی ها

هفته پیش بابابزرگش از کربلا برگشت و ماهم راهی شدیم بازم مثل دفعه های قبل کلی عشق و حال کرد

الانم از عصری خوابیده برم بیدارش کنم و شامو ردیف کنم 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صدف
9 اسفند 93 9:20
سلام زهرا جون. خوبی؟ منم مثل شما ماهی یک بار یا شایدم هر دو ماه یک بار میام نینی وبلاگ پست میزارم. خیلی تنبل شدیمااا.
مامان زهرا
پاسخ
دقیقا. باید فکر چاره کرد
طراح نو
25 اسفند 93 12:52
باعرض سلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه میخواد تکونی کنید با ما سربزنید تخفیف ویژه برای نی نی وبلاگی ها فقط تا عید طراحی قالب.تقوبم..صحفه ورودی.اسلایدشو عکس برای وبلاگ شما فقط با 10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید